Friday, July 15, 2011

tarikh kelahiranmu :D


assalamualaikum.. ehe. smlm 14/7/2011.. of coz hari lahir someone yg spesel dlm idup ak... paijen <3 ;) hm.. sblan sblm arjd dy ak da pkir da.. nk adiahkn ape ekh ?? byk yg da bli da ni haha :p skian lme brfkir.. akhirnye aty ak trgrak nk blikn dy ksut skan haha. memndgkn dy xde ksut skn.. haa...  n yg pntg BUNGA :D nk dictekn ak siap buat senarai lg nk bli ape, last2 kebanyakn dlm list ni xde haha lawok lak ai. ni ha antre brg2nye :

1) jam
2) sapu tgn
3) ferrero rocher
4) baju
5) gelang.

haha tu la dy...tp sblm ary jd dy an. ak ade gak tmn dy g petronas.. bli tpup.. smntre abg pertnas tu nk kuakn tpup, kt kaunter tu ade kit kat(coklat). paijen g tgk2 cek hrge kut. mcm dy nk je.. ak kt blakg dy, dy x pasan haha. ak nk blikn tp.. aduyai x bwk duit lbih plak haha. smpai la mse ari jd dy. lpas ak g warisan bli bunge utk dy. singgah petrns jap tgk kit kat tu. tp ak rsau nk bli.. paijen ni ade cklat yg leh mkn ade yg x.. mnela tau dlu dy sje cek hrge ke tgk2 ke.. tp mcm dy nk hmm... tpkse amik rsko x bli.. (save duit ptg tu nk g floria haha :p) haaa hmm.. sian dy aritu mcm nk bli je tgk hrge trus dy ltk blik -,-. xpela. dgn prsaan yg kebingungan trus blik g skola bg adiah ksut n bunge kt dy haha :D gtu la ctenye.. amboi pnjg lak ai.. ok..  see yea ;)
4 u ^_^  <3
HAPPY BIRTHDAY <3
semoga dimurahkn rezeki, pnjg umor....n yg plg pntg, solat jgn tggl n ttp aurat sllu.. insyaallah brjye dunie akhrt... assalmualaikum ;)

Sunday, July 3, 2011

kampung -,-


kampung ?? apa itu haha. igt raye mst igt kg. ape da. ak rlek je da lme ta blik kg hehe. kalau x pat blik n9 ke taiping ke xpela, blik penang pn ok pe-,- jnji rye kt kg cm org laen.. hehe. rye kt ptrjya mcm x raye je.x penah2 snyi je kt ptra ni mse pagi raye.


xpola. da besa2 nt.. kwin.. rye la kt kg.. mybe 10 thun akn dtg... ptra lah kg utk ak brye hehe. ok la. assalamualaikum sume;)